fredag 30. mars 2012

Mars

Image and video hosting by TinyPic
Bor i et gangsterstrøk... not. Dette er det mest ulovlige man kan finne i området mitt, men jeg liker det.

Image and video hosting by TinyPic
Sånn så Oslo ut en varm dag, da jeg begynte sent på jobb.

Image and video hosting by TinyPic
Sånn så jeg ut samme dag, hadde handlet litt, blandt annet et par superfine, men veldig stramme jeans, som dessverre har hull rett under det ene kneet fordi jeg falt da jeg løp til t-banen, som jeg ikke rakk, ble veldig sint.

Image and video hosting by TinyPic
En søndagsfika med Sanna og Jenny på Cocoa.

Image and video hosting by TinyPic
En søt katt i sengen.

Image and video hosting by TinyPic
I går,

Image and video hosting by TinyPic
Var jeg med disse tjejerna, det var veldig koselig og siste gangen alle var samlet i Oslo og i leiligheten på Carl Berner. Vi var 9 stykker og fikk ikke plass på kafeene siden klokken var syv på kvelden og da er det ingen kafeer som selger kaker som er åpne lenger i Norge. Så vi gikk til leiligheten for å fika.

Image and video hosting by TinyPic
Sånn så det ut, med kjeks, freia-sjokolade, hvitløksbaguetter og kanelboller.

Image and video hosting by TinyPic
Nam.

Image and video hosting by TinyPic
Vet ikke helt hvem den retarden på bilde er, men de andre har i hvert fall gjort denne høsten og vinteren til en mye morsommere tid.

Kram från C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar